VEELGESTELDE VRAGEN

FAQ
1. Moet ik een plek reserveren voor het prepareren van mijn bruidsboeket?

Wij begrijpen dat sommige besluiten op het laatste moment genomen worden. Of soms komen goede ideeën gewoon wat later. Als we het rondkrijgen in onze planning nemen we last minute bloemstukken aan. Echter kunnen we niet altijd teleurstellingen voorkomen. Daarom raden we jullie sterk aan om een plek te reserveren in onze planning. Dit doe je door dit formulier in te vullen en naar ons te mailen. 

2. Hoe snel moet het bruidsboeket bij Studio Botanic zijn?
3. Zien geprepareerde bloemen hetzelfde uit als verse bloemen?
4. Accepteren jullie alle bloemen?
5. Kunnen er ook andere dingen in het kunstwerk toegevoegd worden?
6. Hoelang duurt het voordat ons kunstwerk klaar is?
7. Als ik het kunstwerk op ga hangen, waar moet ik rekening mee houden?
8. Welke bloemen zijn niet geschikt?
9. Lijsten jullie alleen maar trouwboeketten in?
10. Lijsten jullie ook driedimensionale bloemen in of gebruiken jullie giethars?
11. Kunnen jullie ook rouwboeketten inlijsten?
12. Ik heb gehoord over speciaal UV glas?
13. Kan ik van mijn bruidsboeket een gipsafdruk laten maken?
14. Zitten de echte bloemen nog steeds in de gipsafdruk?
15. Blijft de afdruk mooi door de jaren heen?
16. Moeten de bloemen nog heel vers zijn?
17. Kan een gipsafdruk ook ingelijst worden?
18. Is een botanische gipsafdruk slecht voor het milieu?
19. Passen alle bloemen van het boeket in een gipsafdruk?
Scroll naar boven